Środa, 18 stycznia 2012, 07:00

Serce i Rozum- najlepsi bohaterowie reklamy!

prawda
fałsz
Serce i Rozum- najlepsi  bohaterowie reklamy!
Poproszono 10 agencji reklamowych o ocenę brand heroes polskich reklam. Jak wynika z najnowszego raportu Wirtualnemedia.pl. na pierwszym miejscu ulubieńców reklamy znaleźli się Serce i Rozum TP! Od 2 lat pojawiają się na ekranach naszych telewizorów. Symbolizują dwoistą naturę każdego człowieka, a każda ich rozmowa jest zabawna i intrygująca. Fikcyjni bohaterowie ukazują pozytywny wizerunek TP.

Tuż za nimi uplasowali się Henio i Krysia z reklam Tesco- docenieni za autentyczność i domową atmosferę oraz Mały Głód z kampanii Danone.
Na pochwałę zasłużyły także żubry reklamujące piwo Żubr. Warzywa i dania polecające się - głównie na stół - w spotach Biedronki nagrodzono za przełamanie konwencji reklam supermarketów, a Turbodymoman’a z kampanii 36.6 za prześmiewczy charakter i oryginalność.

Wyróżnionym gratulujemy! Zobaczmy ich jeszcze raz!







Komentarze